vrijdag 5 augustus 2011

Oproep aan patiënten met PDS, ME/CVS of Whiplash

Pas gelden zijn een aantal patiëntenorganisaties begonnen aan een samenwerking.
Deze organisaties zijn een project gestart namelijk DIAlooggestuurde Re-integratie.
Voor dit project zijn we opzoek naar patiënten met PDS, ME/CVS en Whiplash.
Daarom wil ik bij deze een oproep doen aan deze patiënten.

Oproep:
Project DIAlooggestuurde Re-integratie zoekt mensen met PDS, ME/CVS en Whiplash, die door ziekte moeilijker of niet kunnen werken.

Zouden jullie mee willen helpen deze oproep verspreiden, bijvoorbeeld via twitter, LinkedIn, andere social media, of plaatsing op je website? Dankjewel voor de medewerking!

RT @PDSB: Gezocht voor @Project_DIA: #PDS-patiënten die door de ziekte moeilijker of niet kunnen werken. Meer info: http://www.pdsb.nl/nieuws/4

RT @PDSB: Heb jij #PDS, ME/CVS of whiplash? Welke belemmeringen heb je ondervonden in je werk? en welke oplossingen? http://www.pdsb.nl/nieuws/4

Oproep

Graag komen we in contact met whiplash-, ME/ CVS- en PDS-patiënten die, op het moment dat de ziekte ontstond, betaald werk verrichtten en die door hun ziekte (tijdelijk of langdurig) moeilijkheden hebben ondervonden om te blijven werken of hebben ervaren dat werken zelfs helemaal niet meer mogelijk was.

We willen twee keer een gespreksbijeenkomst organiseren waarin de deelnemers ervaringen, belemmeringen en oplossingen met elkaar en met ons kunnen delen. Mocht een dergelijke bijeenkomst voor u te inspannend zijn, willen we graag een gesprek bij u thuis plannen om zo ook uw ervaring te horen.

Meedoen aan het project dialooggestuurde re-integratie van de Whiplash Stichting Nederland, Stichting Steungroep ME en arbeidsongeschiktheid en Prikkelbare Darm Syndroom Belangenvereniging? Bel of mail Irene Spaan, Projectmedewerker Prikkelbare Darm Syndroom Belangenvereniging: tel. 088-7374676 of manager@pdsb.nl

Meer info: http://www.pdsb.nl/nieuws/4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten